Moët & Chandon
Custom Event heeft 2 kerstbomen gemaakt voor Moët & Chandon. De bomen zijn geplaatst in 2 filialen van meubelzaak Piet Clerkx.
By peter
Custom Event heeft 2 kerstbomen gemaakt voor Moët & Chandon. De bomen zijn geplaatst in 2 filialen van meubelzaak Piet Clerkx.
By peter
Custom Event heeft in opdracht van AVK Brand Events voor de zevende keer de ‘X7’ in goud spiegel geleverd op de Masters of Luxury RAI Amsterdam.
By peter
Zoals jullie weten is de Sint dit jaar met zijn stoomboot aangekomen in Dokkum. Om de Goedheiligman welkom te heten heeft HEMA levensgrootte chocoladeletters langs de vaarroute laten plaatsen. Die letters heeft Custom Event gemaakt en geplaatst in opdracht van bureau JEZ.
By peter
In een zomers, mediterraans decor werd op 17 juni 2017 geproost op alle grote en kleine momenten. Dit gebeurde tijdens Moët Party Day 2017 bij het Amstel Hotel.
Dat we de decorbouw mochten maken voor deze fantastische setting is iets waar we bij Custom Event vooral van hebben genoten ;)
By peter
Custom Event was ook dit jaar weer te zien op dé evenementen vakbeurs ‘Event17’. Het was een geslaagde editie waar wij onze interieur en brand activation diensten extra wilde promoten. Met dank aan Moët Hennessy & Swarovski die hun mooie producten beschikbaar stelden voor onze stand.
By peter
Custom Event mocht de stand van effectgroep bouwen op dé vakbeurs Event17, dit ter gelegenheid van hun 20 jarig bestaan. Custom Event deelt de passie en de liefde van effectgroep voor live events! ;)
By peter
The All-day Breakfast Club op de Wibautstraat in Amsterdam transformeerde 2 weken in december in The Champagne Club. Van donderdagavond tot en met zondagavond konden champagne-liefhebbers bij The Champagne Club maar liefst 18 verschillende kwaliteiten champagne bestellen, van onder andere de merken: Moët & Chandon, Veuve Clicquot, Ruinart, Dom Pérignon en Krug.
Custom Event heeft geholpen met de transformatie van Breakfast Club naar Champagne club en heeft dit in opdracht van Moët Hennessy mogen uitvoeren.
By peter
Afgelopen weekend is de allereerste House of Belvedere in Amsterdam geopend. Twee weken lang kan je bij deze pop-up store originele, unieke en persoonlijke items vinden. Twee weken lang biedt het premium vodkamerk een unieke beleving. Creëer je eigen limited edition en personaliseer de metallic zilveren Belvedere Bespoke fles. Laat bijvoorbeeld je naam, een speciale datum of een persoonlijke boodschap van maximaal zeventien karakters in de fles graveren.
Custom Event heeft dit project in opdracht van Moët Hennessy mogen uitvoeren.
By peter
Custom Event heeft in opdracht van Brandbase gewerkt aan de opbouw van het Generation Discover festival van Shell. Dit grootse vijfdaags festival op het Malieveld in Den Haag was een groot succes onder jongeren van 8 tot 12 jaar. Zij konden spelenderwijs in aanraking komen met de toekomst van energie, innovatie, wetenschap & techniek.
By peter
In opdracht van Auditoire heeft Custom Event meegewerkt aan de opbouw van een zeer geslaagd twee daags internationaal voetbalcongres in Arena Amsterdam #Aspire4sport.